Чому HR насправді –
важка робота
Спеціаліст з управління персоналом – людина публічна. Він розмовляє з претендентами при прийомі на роботу, допомагає керівництву у вирішенні кадрових проблем, спілкується зі співробітниками і втілює в життя корпоративну політику.
Спеціаліст з управління персоналом – людина публічна. Він розмовляє з претендентами при прийомі на роботу, допомагає керівництву у вирішенні кадрових проблем, спілкується зі співробітниками і втілює в життя корпоративну політику.

HR-менеджер – співробітник, галузь діяльності якого – людські ресурси. Він працює не з машинами, механізмами або природними об'єктами, а з живими людьми. Необачне судження, неконструктивна критика або професійна помилка можуть звести нанівець ділову обстановку в колективі, спровокувати конфлікт.

Окрім того, управління персоналом передбачає тісну взаємодію з різними категоріями співробітників – від перших осіб компанії до обслуговуючого персоналу. Тому HR повинен орієнтуватися у всіх сферах діяльності компанії та бути в курсі інтересів всього персоналу.
Якими якостями повинен володіти HR-менеджер?
1. Професійна компетентність
Щоб відповідати своїй професії, HR-менеджер повинен добре знати трудове законодавство, порядок ведення кадрового діловодства, володіти технологією пошуку і відбору персоналу. Не менш важливим є знання сучасних методик оцінки персоналу, вміння побудувати систему адаптації і мотивації.

HR-менеджер повинен вміти організувати навчання співробітників та оцінити його ефективність, розробити заходи, спрямовані на підвищення лояльності персоналу, організовувати корпоративні заходи. Свідчити про професіоналізм HR-а буде і активна життєва позиція, ініціативність і висока комунікабельність, проінформованість про стан справ в підрозділах компанії.

2. Емоційний інтелект
Емоційний інтелект в професійному іміджі HR-менеджера відіграє особливу роль. Емоційний інтелект – це здатність розуміти власні і чужі емоції, думки і керувати ними. Уміння знаходити спільну мову з людьми допоможе підтримувати відносини з колегами, керівництвом і підлеглими незалежно від їх початкової схильності до цього.

Емоційний інтелект можна розвинути. Навчіться слухати і чути свого співрозмовника, робити висновки, визначати, що керує тією або іншою людиною. Для HR-менеджера це особливо важливо: він повинен вміти визначити мотивацію людини, зрозуміти його індивідуальні особливості.
3. Знання ділового етикету
Етикет – це правила спілкування, вироблені багатьма поколіннями. Діловий етикет – це правила і норми, яких слід дотримуватися, зустрічаючись щодня з колегами на роботі. Знання ділового етикету може допомогти HR-менеджеру в різних ситуаціях: проведення інтерв'ю, переговорів, нарад.

Дотримуйтесь правил ділового етикету: грамотне вітання при першій зустрічі, обмін візитними картками, пропозиція сісти тощо – всі ці дії показують повагу до партнера по спілкуванню, допомагають створити сприятливу атмосферу, а, значить, сприяють підвищенню ефективності спілкування.
Як ви бачите, HR-менеджеру важливо підвищувати професійну компетентність, розвивати емоційний інтелект, стежити за своєю зовнішністю і промовою, дотримуватися правил ділового етикету. Не можна стати «ейчаром» за один день, але цього можна навчитись. Ми пропонуємо комплексний курс HR на 60 академічних годин, де ви дізнаєтесь, як розв'язати всі викладені вище питання і навіть більше.
Забронюй місце в групі зі знижкою 35%!

Залиши заявку
Сформуємо цілі
Визначимо рівень знань



Розповімо про навчальну платформу
Для того, щоб отримати актуальну інформацю
про умови навчання, ціни і т.д., залиши заявку. Найближчим часом з тобою зв'яжеться наш менеджер, щоб відповісти на запитання.